One In A Million

tjingeling
dagen var trevlig. vi köpte present till vår kompis Limpan från hela laget, det blev en lektion i pole dancing och lite kläder, nice! efter det drog vi hem till steff och sen var det träning. som faktiskt gick bra, lite ont i fötter och väldigt i benen. på tisdag ska jag iallafall till någon sjukgymnast eller nått och försöka göra nått åt benhinnorna, finns typ inget att göra men aa. nu har jag precis ätit en tacosmiddag och resten av kvällen blir det filmmys, eftersom kl 8.02 går mitt tåg imorgon, ska upp 7 typ, kul. ska jobba på springcross med hela laget.
efteråt blir det ju som sagt lite gäster, sen ska jag försöka ta mig till limpan. där har ni min morgondag, blir nog bra. nu ska jag mysa vidare, later!
frås senast vi jobbade på dess spring lopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0