paniiiiik

tjohej!
nu hittade jag nån minut jag kan hinna blogga på. jag kan fortfarande ingenting till mitt matte prov imorgon, blä. men har paxat en plats vid johannes så med lite tur så fixar det sig!
haha sen så har jag bokat en partyresa med mina vänner som sagt till polen. jätte random men kommer bli sjukt kul. dock jag jag redan bokat som sagt men inte pratat med min pappa om det än, inte bra inte bra. men det fixar väl sig som allting annat brukar göra. 
idag så var det väl en vanlig dag i skolan, sen så vare lite plugg att göra och även träning. fick reda på att jag är med i friståendet så det var ju kul, tävling i helgen. men nu så måste jag nästan sova, dom senaste dagarna har dödat mig. godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0