mmh snickers

tjafan!
sitter och tröst äter snickers och sörjer över matte provet imorgon, haaaaaata matte b! känns ungefär som det är bara det våra liv handlar om just nu, hat :D menmen, vi lever ju fortfarande ellerhur? (änsålänge....)
min dag var tummen upp! kirrat 500:- presentkort för att jag var med i den där studien som tog en timme och jag fick göra massa grejer. blodprov ooooosv, sen på eftermiddagen var jag och röngta mig. det gick asum, somnade iförsig så tog inte så lång tid för mig som för alla andra woop!
nu frågar mamma om jag vill ha bulle, klart man inte tackar nej azz! hellre det än seeeemla.. tihi
efter det blir det slaggen dirr! godnatt :*


Bara för man saknar kvällar som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0