reklam nyheter och reklam igen

man ba vafan liksom.. ibland måste jag ändå påpeka att tv4 suger..
helt inne i filmen liksom, så bam. 25 minuter nyheter + reklam -.- suck!
kan ju passa på att berätta lite om morgondagen för min del när jag ändå bara sitter här!
först är det skolan som gäller, vi har engelska och idrott imorgon.. efter skolan har jag inga planer sen klockan halv 7 har jag fristående träning. tror det är "uttagning" imorgon! hoppas på att få komma med, det är det ända jag kan tävla på just nu, eller kanske trampett men får se hur det går med det.
önska mig lycka till imorgon hörni!
två gamla bilder på min gamla grupp och fristående.. miss u guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0